Αξιολογήσεις προϊόντων
Οι αγορές σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι αναμφίβολα ένας βολικός και γρήγορος τρόπος για να αποκτήσετε το προϊόν που χρειάζεστε. Το μοναδικό του μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε φυσικά το προϊόν πριν από την αγορά και να εξοικειωθείτε με τα χαρακτηριστικά του, όπως θα κάνατε σε ένα φυσικό κατάστημα. Για ορισμένα προϊόντα, ακόμη και μια λεπτομερής περιγραφή και η αναφορά όλων των παραμέτρων που δηλώνει ο κατασκευαστής δεν μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως την προσωπική εμπειρία. Γι' αυτό δίνουμε σε όλους τους πελάτες μας τη δυνατότητα να μοιράζονται τις γνώσεις τους που αποκτήθηκαν από τη χρήση ενός συγκεκριμένου προϊόντος με τη μορφή κριτικής, η οποία μπορεί ταυτόχρονα να βοηθήσει στην επιλογή και άλλους ενδιαφερόμενους που σκέφτονται να αγοράσουν το συγκεκριμένο προϊόν.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Κριτικές στον ιστότοπό μας
- Τι πρέπει να περιέχει μια κριτική;
- Πώς να γράψετε μια σχετική κριτική;
- Τι πρέπει να αποφεύγετε;
- Τι δεν ανήκει στις κριτικές;
Κριτικές στον ιστότοπό μας
Η κριτική πελάτη είναι μια υποκειμενική αξιολόγηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή μια περιγραφή της πραγματικής προσωπικής εμπειρίας με αυτό. Ορισμένα χαρακτηριστικά δεν μπορούν, ακόμη και με την καλύτερη προσπάθεια, να περιγραφούν με απόλυτη ακρίβεια, να αποτυπωθούν με σαφήνεια ή να φωτογραφηθούν. Σε μια τέτοια περίπτωση, οι πραγματικές εμπειρίες των πελατών που ήδη χρησιμοποιούν ενεργά το προϊόν είναι χρήσιμες. Μπορούν έτσι να αξιολογήσουν τι τους ταιριάζει στο συγκεκριμένο προϊόν, τι είναι λιγότερο πρακτικό, τι θα άλλαζαν ενδεχομένως και σε τι πρέπει να εστιάσουν οι πελάτες κατά την αγορά.
Ο νόμος επιβάλλει στα ηλεκτρονικά καταστήματα την υποχρέωση να επισημαίνουν με σαφήνεια τις κριτικές των οποίων οι συγγραφείς είναι επαληθευμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει το προϊόν, και ταυτόχρονα ορίζει την ενημέρωση των πελατών για τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό κατάστημα επαληθεύει τις κριτικές στον ιστότοπό του.
Από την 1.4.2024, επιτρέπουμε τη συγγραφή κριτικών μόνο σε επαληθευμένους πελάτες που έχουν όντως αγοράσει το προϊόν από εμάς ή έχουν δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη. Πριν από αυτή την ημερομηνία, ακόμη και μη εγγεγραμμένοι επισκέπτες του ιστότοπου που δεν είχαν αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν από εμάς μπορούσαν να γράψουν μια κριτική, αλλά αξιολογήσαμε την κριτική τους ως ωφέλιμη για τους πελάτες μας. Σε τέτοιες κριτικές, αναφέρεται ευκρινώς ότι πρόκειται για κριτική από μη επαληθευμένο πελάτη.
Με το γεγονός ότι επί του παρόντος μόνο οι πελάτες που κατέχουν πραγματικά το προϊόν μπορούν να μοιραστούν τις παρατηρήσεις τους, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είχαν την ευκαιρία να αξιολογήσουν ρεαλιστικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του συγκεκριμένου προϊόντος, και έτσι να σας δώσουν μια ειλικρινή γνώμη για την ποιότητά του.
Κάθε δημοσιευμένη κριτική χρήστη περνά από τη διαδικασία έγκρισής μας. Ο σκοπός της, ωστόσο, δεν είναι σε καμία περίπτωση η λογοκρισία ή η προσπάθεια απόκρυψης των αρνητικών ή των ελαττωμάτων των προσφερόμενων προϊόντων. Ακριβώς το αντίθετο. Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι η κριτική περιέχει μια σχετική αξιολόγηση που μπορεί να είναι χρήσιμη για άλλους πελάτες, να φιλτράρονται οι πληροφορίες που δεν προσφέρουν καμία γνώση για το προϊόν, ή να αποφευχθεί η δημοσίευση ψευδών αξιολογήσεων στον ιστότοπο που θα μπορούσαν να παραπλανήσουν τους πελάτες μας. Διορθώνονται τυχόν τυπογραφικά ή γραμματικά λάθη. Εάν η κριτική δεν περιέχει χυδαιολογίες, αφορά το προϊόν και δεν παραβιάζει τον νόμο, εγκρίνεται χωρίς καμία τροποποίηση.
Τι πρέπει να περιέχει μια κριτική;
Κατά τη συγγραφή μιας κριτικής, είναι σημαντικό να βασίζεστε στην προσωπική σας εμπειρία με το προϊόν. Θα πρέπει να είναι μια ειλικρινής και αντικειμενική περίληψη των εμπειριών σας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε όλα τα ουσιώδη στοιχεία στο πλαίσιό τους. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν ή κάτι σας απογοήτευσε, είναι σωστό να το συμπεριλάβετε στην κριτική. Από την άλλη πλευρά, είναι καλό να είστε αντικειμενικοί και να μην ξεχάσετε να αναφέρετε και τα θετικά.
Η κριτική δεν χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Είναι καλό να θυμάστε ότι μερικές σχετικές παρατηρήσεις έχουν μεγαλύτερη αξία από ένα μακροσκελές κείμενο που δεν περιέχει νέες πληροφορίες ή προσωπικές απόψεις. Αρκούν μερικές γραμμές στις οποίες θα αξιολογήσετε, για παράδειγμα, τα σημαντικά για εσάς χαρακτηριστικά του προϊόντος, την οπτική γωνία από την οποία γράψατε, ή θα σχολιάσετε τον βαθμό στον οποίο εκπληρώθηκαν οι προσδοκίες σας για τις οποίες αγοράσατε το προϊόν. Γράψτε περιεκτικά και επί της ουσίας, εστιάστε στη σαφήνεια, την κατανοητότητα και την περιεκτική αξία της κριτικής σας.
Μην γράφετε την αξιολόγηση εάν δεν έχετε ακόμη το προϊόν φυσικά στα χέρια σας. Δεν είναι απαραίτητο να υποβάλετε το προϊόν σε μακροχρόνιες δοκιμές, οποιεσδήποτε ουσιαστικές παρατηρήσεις και εντυπώσεις από τη χρήση του προϊόντος είναι ωφέλιμες. Μπορείτε να τοποθετήσετε την κριτική σε ένα χρονικό πλαίσιο και, κατά τη συγγραφή, να ενημερώσετε τους άλλους για το πόσο καιρό χρησιμοποιείτε πραγματικά το προϊόν που αξιολογείτε.
Είτε ασκείτε κριτική είτε επαινείτε, μην ξεχνάτε ότι κάθε κριτική βοηθά άλλους ανθρώπους να επιλέξουν ένα προϊόν που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
Πώς να γράψετε μια σχετική κριτική;
- Βαθμολογήστε το προϊόν με αστέρια, αναφέρετε τα θετικά και τα αρνητικά, ιδανικά και ένα σχόλιο.
- Γράψτε ειλικρινά, αληθινά και επί της ουσίας.
- Εστιάστε στη σαφήνεια, την κατανοητότητα και την περιεκτική αξία της κριτικής.
- Αξιολογήστε μόνο το προϊόν με το οποίο έχετε πραγματική εμπειρία.
- Μην αντιγράφετε κριτικές από άλλους ιστότοπους και μην παραπέμπετε σε αυτούς.
Τι πρέπει να αποφεύγετε;
Εάν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας, έχουμε την τάση να είμαστε αρνητικοί. Σε αυτή την περίπτωση, είναι καλό να αναφέρετε όλες τις ελλείψεις και να υποβάλετε το προϊόν σε εποικοδομητική κριτική, φυσικά πάντα εντός των ορίων της ευπρέπειας. Αντί για βρισιές και χυδαίες παρομοιώσεις, εστιάστε στην περιγραφή των συγκεκριμένων ελαττωμάτων που σας ενοχλούν. Μόνο έτσι η κριτική θα περάσει την έγκριση και θα μπορέσει πραγματικά να βοηθήσει άλλους πελάτες.
Αποφύγετε την αναφορά σε προβλήματα που δεν σχετίζονται με την ποιότητα του προϊόντος. Παράπονα για τον μεταφορέα, ζημιά στην αποστολή κατά τη μεταφορά ή ελλιπές τμήμα της παραγγελίας θα τα επιλύσουμε μαζί σας μέσω της εξυπηρέτησης πελατών, στην οποία μπορείτε να απευθυνθείτε και σε περίπτωση επιστροφής ή ερώτησης σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τις παραμέτρους του παραδοθέντος προϊόντος.
Τι δεν ανήκει στις κριτικές;
- Αποφύγετε τις χυδαιολογίες, τις προτροπές σε βία, τις προσωπικές επιθέσεις και τον ρατσισμό.
- Μην γράφετε ψευδείς κριτικές με σκοπό να παραπλανήσετε άλλους πελάτες ή να τους δώσετε αναληθείς πληροφορίες.
- Μην αναφέρετε προσωπικά δεδομένα ή δεδομένα τρίτων, η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής είναι απαράδεκτη.
- Προβλήματα που δεν σχετίζονται άμεσα με την ποιότητα του προϊόντος.
- Μην γράφετε ερωτήσεις για τα προϊόντα στην αξιολόγηση, για τον σκοπό αυτό υπάρχει η φόρμα επικοινωνίας.