Συχνές Ερωτήσεις
Η παραγγελία μου
Δεν έλαβα επιβεβαίωση της παραγγελίας, τι πρέπει να κάνω;
Η παράδοση της επιβεβαίωσης της παραγγελίας διαρκεί λίγο. Εάν η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας δεν παραδοθεί την ίδια ημέρα που παραγγείλατε το προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Εάν η παραγγελία σας έχει υποβληθεί με επιτυχία, θα εμφανιστεί στην οθόνη η ειδοποίηση «Εξαιρετικά, η παραγγελία σας έχει αποσταλεί :)» και μια επισκόπηση των στοιχείων επικοινωνίας σας για έλεγχο.
Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου; Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
Κατά την προβολή του προϊόντος, για κάθε παραλλαγή έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο "Πότε θα παραλάβω το προϊόν", όπου αναφέρουμε την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς με όλους τους προσφερόμενους τρόπους αποστολής. Γενικά, εάν η παραγγελία γίνει μια εργάσιμη ημέρα το πρωί, το προϊόν μπορεί να αποσταλεί την ίδια ημέρα, εφόσον είναι διαθέσιμο στην κεντρική αποθήκη ή στο κατάστημα του Μπρνο. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την αποστολή των προϊόντων θα βρείτε στην ενότητα Διαθεσιμότητα προϊόντων.
Έκανα λάθος στην παραγγελία (λάθος e-mail, τηλέφωνο, τρόπος πληρωμής, λανθασμένος αριθμός τεμαχίων, άλλη χρωματική παραλλαγή), τι μπορώ να κάνω;
Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, σας συνιστούμε να ελέγξετε ξανά πολύ προσεκτικά όλα τα δεδομένα και τις επιλογές που έχετε εισαγάγει. Εάν παρόλα αυτά διαπιστώσετε ότι κάνατε κάποιο λάθος, μην πανικοβάλλεστε και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Μαζί μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημά σας.
Επιλογή προϊόντων
Η χρωματική παραλλαγή του προϊόντος που παρήγγειλα θα είναι ακριβώς ίδια με το προϊόν στην εικόνα του e-shop;
Δεδομένου ότι κάθε μάτι αντιλαμβάνεται το χρώμα διαφορετικά, είναι πιθανό το προϊόν που παραγγείλατε να διαφέρει χρωματικά στην πραγματικότητα από τη φωτογραφία που εμφανίζεται. Τα χρώματα μπορεί επίσης να παραμορφωθούν λόγω της τεχνολογίας – εξαρτάται από τις ρυθμίσεις της φωτογραφικής μηχανής τη στιγμή της λήψης, καθώς και από τις ρυθμίσεις και την ισορροπία χρωμάτων της οθόνης σας.
Πού μπορώ να βρω τις διαστάσεις της αποσκευής;
Οι διαστάσεις των αποσκευών αναφέρονται στον ευανάγνωστο πίνακα «Παράμετροι», ο οποίος βρίσκεται στα δεξιά της περιγραφής του προϊόντος. Εάν οι διαστάσεις του προϊόντος δεν αναφέρονται, αυτό σημαίνει ότι δεν τις έχουμε διαθέσιμες, επειδή ο κατασκευαστής δεν τις παρέχει.
Οι διαστάσεις των βαλιτσών περιλαμβάνουν τους τροχούς/τις λαβές;
Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά (π.χ. εάν το πεδίο «Εσωτερικές διαστάσεις» δεν είναι συμπληρωμένο στον πίνακα Παράμετροι), τα προεξέχοντα μέρη της αποσκευής (τροχοί, λαβές) περιλαμβάνονται στις διαστάσεις της. Επομένως, οι διαστάσεις των βαλιτσών που αναφέρουμε είναι συνήθως οι μέγιστες.
Είναι πιο ανθεκτικές οι υφασμάτινες ή οι σκληρές βαλίτσες;
Οι σκληρές βαλίτσες, ειδικά αυτές από πολυανθρακικό, είναι σημαντικά πιο ανθεκτικές από τις υφασμάτινες. Ένα άλλο πλεονέκτημά τους είναι το γεγονός ότι το σκληρό κέλυφος δεν μουσκεύει σε δυνατή βροχή, ενώ το ύφασμα ναι. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο άρθρο σχετικά με τα υλικά για βαλίτσες ταξιδίου.
Ποιο υλικό για βαλίτσες είναι το ελαφρύτερο/πιο ανθεκτικό;
Αναμφίβολα, το πιο ανθεκτικό και ελαφρύ υλικό για βαλίτσες είναι το πολυανθρακικό, το οποίο είναι ταυτόχρονα και εύκαμπτο.
Επιστροφή προϊόντων, παράπονα
Θέλω να επιστρέψω/ανταλλάξω ένα αγορασμένο και αχρησιμοποίητο προϊόν. Πώς πρέπει να προχωρήσω;
Εάν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, μπορείτε φυσικά να το επιστρέψετε. Σε αυτή την περίπτωση, απλώς στείλτε το πίσω στη διεύθυνσή μας Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 60200 Brno. Επισυνάψτε στο προϊόν ένα αντίγραφο του τιμολογίου και το συμπληρωμένο έντυπο Υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς. Εάν επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν, η διαδικασία είναι η ίδια, απλώς αναφέρετε επιπλέον πληροφορίες για το ποιο συγκεκριμένο προϊόν και σε ποια ποσότητα επιθυμείτε να σας αποσταλεί, και τον τρόπο με τον οποίο θα εξοφλήσετε τυχόν διαφορά (με αντικαταβολή ή με τραπεζική μεταφορά).
Το προϊόν που αγόρασα φαίνεται να έχει κάποιο ελάττωμα, ποια είναι η διαδικασία για την υποβολή παραπόνου;
Συσκευάστε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε λόγω παραπόνου έτσι ώστε να μην υποστεί περαιτέρω ζημιά κατά τη μεταφορά προς εμάς. Στείλτε το δέμα μαζί με ένα αντίγραφο του τιμολογίου (ή τον αριθμό παραγγελίας) και μια συνοδευτική επιστολή με την περιγραφή του ελαττώματος στη διεύθυνση Prodejna Bagalio, Křenová 210/64, 602 00 Brno. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συνεννοηθούμε για τα επόμενα βήματα.
Πόσο διαρκεί η περίοδος εγγύησης των αγορασμένων προϊόντων;
Η περίοδος εγγύησης των αγορασμένων προϊόντων ορίζεται από τον νόμο σε 24 μήνες από την ημερομηνία αγοράς. Ορισμένοι κατασκευαστές παρέχουν και επέκταση της εγγύησης. Η περίοδος εγγύησης αναφέρεται για κάθε προϊόν στο e-shop στον πίνακα "Παράμετροι". Οι πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της εγγύησης αναφέρονται επίσης απευθείας στη συσκευασία ή στην ετικέτα του προϊόντος.
Διάφορα
Ποιες είναι οι επιτρεπόμενες διαστάσεις για τις χειραποσκευές;
Κάθε αεροπορική εταιρεία καθορίζει τους δικούς της όρους για τη μεταφορά χειραποσκευών, γι' αυτό συνιστούμε ανεπιφύλακτα να αναζητήσετε τις συγκεκριμένες πληροφορίες στους εμπορικούς και μεταφορικούς όρους της εταιρείας με την οποία σκοπεύετε να πετάξετε, πριν αγοράσετε την αποσκευή. Οι διαστάσεις για τις χειραποσκευές που ορίζονται από την IATA (International Air Transport Association, Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών) ενδέχεται να μην τηρούνται από όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Ορισμένες διαστάσεις αναφέρονται στην επισκόπηση των διαστάσεων των χειραποσκευών μας.
Μπορώ να χρησιμοποιώ μια βαλίτσα με τέσσερις τροχούς και στους δύο τροχούς;
Δεν το συνιστούμε. Όταν μια βαλίτσα με τέσσερις τροχούς κινείται στους δύο, καταπονείται. Οι τροχοί φθείρονται πολύ γρήγορα. Ειδικά με μεγαλύτερο φορτίο, μπορεί να προκληθεί και μηχανική βλάβη. Μια πιθανή απαίτηση για εγγύηση μπορεί να μην γίνει δεκτή βάσει μιας τέτοιας διαπίστωσης. Εξαίρεση αποτελούν οι βαλίτσες με τέσσερις τροχούς για τις οποίες αναφέρεται ρητά ότι οι τροχοί τους είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε η βαλίτσα να μπορεί να κινείται και στους δύο τροχούς.
Ξέχασα τον αριθμητικό κωδικό που έβαλα στην κλειδαριά της βαλίτσας, τι να κάνω; Μπορεί να ανοίξει η βαλίτσα με κάποιο τρόπο;
Σε αυτή την περίπτωση, η μόνη επιλογή είναι να δοκιμάσετε όλους τους αριθμητικούς συνδυασμούς (συνολικά 1000). Εάν θέλετε να ανοίξετε τη βαλίτσα και να συνεχίσετε να τη χρησιμοποιείτε, ξεκινήστε με 0-0-0, μετά 0-0-1 και συνεχίστε μέχρι το 9-9-9. Είναι δουλειά περίπου μιας ώρας.
Παρέχετε σέρβις μετά την εγγύηση ή επισκευές προϊόντων;
Συνήθως δεν παρέχουμε σέρβις μετά την εγγύηση για τα προϊόντα, είναι δυνατό μόνο για επιλεγμένες μάρκες και κατόπιν συνεννόησης.
Πουλάτε ανταλλακτικά;
Έχουμε τη δυνατότητα να προμηθευτούμε ορισμένα ανταλλακτικά από τους κατασκευαστές. Μπορείτε να ρωτήσετε για τη διαθεσιμότητα και την τιμή του ανταλλακτικού που ζητάτε απευθείας στο τμήμα παραπόνων μας, το οποίο διαχειρίζεται την αποθήκη ανταλλακτικών. Στο ερώτημά σας, παρακαλούμε να αναφέρετε συγκεκριμένες πληροφορίες για το ανταλλακτικό που ζητάτε (μάρκα, μοντέλο, είδος και ποσότητα).
Δεν βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας; Γράψτε μας!